פורום כירורגיה פלסטית

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
20:49

שאלה דחופה - תופעות לוואי בוטוקס

היי. הזרקתי בוטוקס במצח לראשונה לפני חודש ושוב בפגישת ביקורת לפני שבוע וחצי. לפני מספר ימים פתאום נתפס לי השריר מעל הגבה כך שהיא עלתה גבוה בצורה מעוותת עד כדי מפחידה. עיסיתי את המצח ותוך כמה דקות זה חזר. מאז זה קרה לי עוד כמה פעמים אבל באופן פחות דרמטי. האם זו תופעת לוואי מוכרת וידועה? לא שמעתי על זה מעולם ואני מפחדת מאוד
תופעות לוואי לבוטוקס ‏(ד"ר יצחק רמון)
18:46

תופעות לוואי לבוטוקס

בוטוקס גורם להרפיה של השרירים ולא לכיווץ שלהם. ייתכן שבעקבות כך שרירים אחרים פועלים יותר חזק וזה הגורם לתופעה שהופיעה.
בכל מקרה השפעת הבוטוקס נעלמת תוך 3 חודשים .
19:54

אז אני לא צריכה לדאוג?

לא אמור להיות מסוכן?
בוטוקס ‏(ד"ר יצחק רמון)
22:26

בוטוקס

מאחר וכל השפעות הבוטוקס הפיכות, אין מקום לדאגה
לראש הפורום >

מידע על ניתוחים פלסטיים