פורום מוסכים

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

הודעה/מחבר
תאריך ושעה
06:32

בדיקת קומפרסיה יחסית בין הצילינדרים

אני עומד לקחת את המכונית לבדיקת קומפרסיה יחסית המבוצעת ע"י בדיקת הזרם מהמצבר.
הבדיקה היא לצרכים עצמיים.
איזה יחסי קומפרסיה (באחוזים) אני יכול לקבל כ"בסדר" ?
באיזה יחסי קומפרסיה (באחוזים) כדאי לי כבר לעשות משהו לתיקונם, נניח ע"י אוברול (?).
לרכב (דיזל) יש כ-100 אלף ק"מ.
בדיקה ‏(אורי צל-ציון)
13:01

בדיקה

עמנואל שלום,
מצטער אך לא מכיר את הבדיקה הנל,אבל יש בדיקה שאתה יכול לעשות באחד ממכוני הרישוי כמו מ.מ.מ או דינמומטר, שם על המחשב הם יכולים לתת ניצולת מנוע והפרשים בין הבוכנות, הפרשים של5%+ מצריכים תשומת לב וטיפול
בהצלחה
15:39

בדיוק על זה אני מדבר! - הנתונים אצלי:

תודה.
בדיוק על זה אני מדבר!
בבדיקה במכון רישוי התברר ש-2 בוכנות הם בקומפרסיה של 60, בוכנה אחת 65, ובוכנה אחת 74.
זאת אומרת הפרש של 14, ויחסית ל-74 זה 18.9% (זה האחוז שרשם מכון הרישוי כאחוז של ההפרש)
מה היית אומר?
בדיקה ‏(אורי צל-ציון)
07:38

בדיקה

שלום,
בשורה התחתונה בבדיקה, מה היה רשום? תקין או לא תקין, כי לפי הבנתי ונסיוני, הפרש כל כך גבוה אינו תקין ומצריך טיפול. אם הבדיקה נעשתה לרכבך הפרטי, כדאי לגשת למוסך להתיעץ ולראות איך מתקדמים,ןאם זו בדיקה לפני קניה,הייתי בודק עוד רכבים
בהצלחה
11:21

הבוחן אמר שעד 20% הפרש זה בסדר

הלכתי למנהל עבודה במוסך. איש עם נסיון. אמר שבהתחשב בעובדה שהרכב טופל היטב לפני כן במוסך מורשה ובאופן מסודר, הוא לא רואה בהפרש כזה בעיה.
בדיקה ‏(אורי צל-ציון)
07:23

בדיקה

שלום.
לפי הבנתי ונסיוני, ההפרשים בין הבוכנות גבוהים,אם אותו אדם אמר לך שזה תקין,ואתה בוטח בו ובמקצועיות שלו, אז לך עם זה,השאלות הנשאלות,האם הרכב שלך? או לפני קניה? אם שלך, אז באמת שווה לנסות לפתור הבעיה, אך אם הרכב בבדיקה לפני קניה , אזי הייתי ממליץ לבדוק עוד כמה רכבים.
בהצלחה
09:36

איך מנסים לפתור את הבעיה?

תודה על תשובתך, אורי.
ובכן, הרכב הוא שלי.
איך אפשר לנסות ולפתור את הבעיה?
מה האפשרויות?
בדיקה ‏(אורי צל-ציון)
08:30

בדיקה

שלום.
קודם כל חייבים לאבחן מה הבעיה, ראש מנוע? רינגים? עשרות בעיות יכולות להיות ואותו מספר פתרונות,לכן שווה ללכת למוסך שאתה סומך על מיקצועיותו ואמינותו ולהתייעץ, לפעמים יש פתרונות פשוטים, אבל שלב ראשון הוא לאבחן את מהות הבעיה שגורמת להבדלי הדחיסה בין הבוכנות.
בהצלחה
תודה על כל תשובותיך (ללא תוכן) ‏(עמנואל)
13:51

תודה על כל תשובותיך

מידע על מוסכים