פורום מעליות

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

הודעה/מחבר
תאריך ושעה
15:00

שאלה לגבי מעלית ביתית

שלום יש לי כמה שאלות.
1. היה ביקורת במעלית שלנו מחברה שמתחזקת לנו את המעלית ומסתבר ש:
א. צריך להחליף חלק בשם מטען לירידה בחרום - מחירו 570 שח, מישהו מכיר את החלק הזה והאם אפשר לרכוש אותו בפחות?
ב. צריך להחליף UPS, רוצים עליו 1100 שח, אני אקנה בחנות פרטית ב300 שח בכל חנות מחשבים.

2. האם אפשר לבטל את קו הטלפון שיש לנו במעלית? סתם משלמים לבזק כל חודש 25 שח עליו ואין בו שימוש כלל - האם חובה שיהיה קו טלפון?

תודה.
קו טלפון למעלית ‏(נפתלי ברלינר)
18:58

קו טלפון למעלית

בקשר לקו הטלפון, הוא מיועד למי שנתקע במעלית, ליצירת קשר למוקד השרות 24 שעות ביממה. קו הטלפון הוא חובה במעליות החדשות ואסור לבטלו.
לא אוכל להתייחס למחירי חלקים, מסיבות רבות.
אתה יכול להתמקח עם החברה לגבי המחירים, וסביר להניח שתקבל הנחה, משום שחברות המעליות יעשו הרבה, כדי לשמור על הלקוח, ולדאוג שיהיה מרוצה.

מידע על אחזקת מעליות