פורום רפואה גריאטרית - רופאים גריאטריים

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
ירידה בנתרן ‏(בתיה וינרב)
20:57
ירידה בנתרן
לאישה בת 80 היתה עצירת שתן ובלבול. אובחן נתרן נמוך. באיכילוב אושפזה שבוע ולא מצאו כלום. אחרי שבועיים של "משמעת מיים" ואכילת מלפפונים חמוצים עדין בלבול רב ונתרן נמוך.
רופאה בקופ"ח הסתכלה על התרופות ולא איתרה תרופה שצריך להפסיקה. למי אפשר לפנות לעזרה???
08:53
ירידה במלחים - אטיולוגיה וטיפול
בתיה שלום,

לרוב אצירת שתן היא תוצאה של דלקת \ זיהום בדרכי השתן...
ירידה במלח היא בד"כ שילוב של מספר סיבות, וביניהן גם זיהום בדרכי השתן.
ייתכנו גם סיבות תרופתיות. ייתכנו גם סיבות נוספות - אי ספיקת לב, אי ספיקת כליות, אירוע מוחי חו"ח, דלקת דרכי הנשימה העליונות.
אני מציע לפנות לביצוע הערכה גריאטרית כוללנית: הערכה רפואית, הערכה תפקודית, הערכה תרופתית, הערכה קוגניטיבית, מנטאלית פיזיקאלית ופסיכו-סוציאלית.
בהצלחה
ד"ר רון בן יצחק
תודה רבה (ללא תוכן) ‏(בתיה)
12:37
תודה רבה
לראש הפורום >

מידע על רופאים גריאטרים