פורום ייעוץ לעסקים בנושא חוות דעת

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
08:29
הודעות ביקורתיות ותלונות בפייסבוק
אני בעלת חנות פרחים באיזור השרון. לפני שלשה ימים הופיעה על דף הפייסבוק שלנו הודעה לא מחמיאה על העסק שכתב לקוח שהזמין אצלנו פרחים אבל אלה הגיעו לדבריו באיחור – למרות שלא כך היה הדבר (הוא נתן כתובת לא נכונה והשליח היה צריך להתקשר אליו, לאתר אותו ולנסוע למקום אחר). מה נכון לעשות במקרה כזה?
12:18
הודעות ביקורתיות ותלונות בפייסבוק
לקוח לא מרוצה יכול לבחור בדרכים רבות להביא את אי שביעות רצונו, באינטרנט. הפייסבוק הוא מן הסתם הדרך הנוחה שבהן. לכאורה, זה העמוד של העסק וזכותך לנהוג בו כרצונך, ואולם כאן צריך להיות חכם ולא צודק: לא למחוק להודעה, להגיב לה בנימוס ובמידת הצורך להביא את הדברים כפי שאתם רואים אותם. חשוב שהמבקרים האחרים בעמוד יראו שאתם עסק שיודע לקבל ביקורת. במידה ונדרש כאן פיצוי או שמתחיל להתנהג דיאלוג מול הלקוח, הזמינו אותו או אותה להמשיך בפרטי. אין צורך שכולם ייחשפו להתנצחויות ביניכם, במידה וישנן.
לראש הפורום >

מידע על ייעוץ תדמית