פורום ייעוץ לעסקים בנושא חוות דעת

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
12:14
תיקון חוות דעת
יצרתי קשר עם אחד הלקוחות שכתב עליי חוות דעת שלילית (מסעדה באיזור אשדוד) ופיציתי אותו אחרי שהחוות דעת שלו פורסמה אבל זה לא מצוין בשום מקום. איך מתקנים את זה ומציינים שהלקוח עכשיו מרוצה?
תיקון חוות דעת ‏(יוש פורת)
12:17
תיקון חוות דעת
פיצוי ללקוח שכתב חוות דעת שלילית הוא במקום, אם אכן מגיע פיצוי כזה. לא ניתן לכפות על לקוח כזה שיפרסם כי קיבל פיצוי. זה תלוי ברצונו או ברצונה הטוב. שיקול נוסף מבחינתך הוא האם אכן לפרסם את דבר מתן הפיצוי – זה עלול לעודד כל מיני 'חברים' לא רצויים להשתמש בחוות הדעת כמנוף להשגת הטבות ופיצויים.
במידה ותרצה בכל זאת כי לקוחות אחרים יידעו שניתן פיצוי למתלונן, תוכל להגיב על חוות הדעת שפורסמה ולציין כי הכותב הוזמן אליכם וקיבל פיצוי.
לראש הפורום >

מידע על ייעוץ תדמית