פורום ייעוץ לעסקים בנושא חוות דעת

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
10:35

הבאת הלקוח לכתיבת חוות דעת

היי אנחנו עסק שקיים למעלה משבע שנים ולשמחתינו יש לנו קהל לקוחות מאד מפרגן אם זאת בניגוד לקלות של בקשה לעשות לייק בעמוד הפייסבוק אנחנו לא מצליחים לגרום לאנשים לכתוב עלינו חוות דעת בזאפ וזאת בשל הסרבול שמעייף את הלקוח. ישנן מספר חוות דעת שאני יודעת מלקוחות שכתבו אך משום מה לא פורסמו. איך אפשר לייעל את הבאת הלקוחות לכתיבת חוות דעת בהליך קצר פשוט וענייני ??
אודה להתייחוסתך כי זה באמת מתסכל. שמנו לינק באתר, ולינק בסיום הליך מכירה טלפוני ואינטרנטי ו... כלום )-:
10:06

הבאת לקוח לכתיבת חוות דעת


שלום,
ראשית, כל הכבוד על עמלכם בגיוס חוות דעת לעסק. אין ספק כי חוות דעת גולשים הן כיום מפתח משמעותי בקידום העסק.
יש הבדל מהותי בין לייק בפייסבוק, שכבודו במקומו מונח, לבין חוות דעת, הכתובה באתר משמעותי, כמו זאפ גרופ. חוות דעת (כזו שעומדת בסטנדרטים של אתרי זאפ גרום) היא כזו שיש לה משמעות לגולש וגם למנועי החיפוש. לייק הוא...לייק.
אכן, גיוס חוות דעת מלקוחות אינו עניין קל. לא לכולם יש את המוטיבציה לכתוב, לא כולם יכולים להתנסח נכון. לא קל. ומעבר לכך, כפי שציינת, עולה גם הצורך להירשם ככותב חוות דעת, ברוב האתרים.
בזאפ גרופ חשוב לנו שהחוות הדעת תהיינה אמינות וממקור מזוהה. כל חוות דעת נבדקת ידנית על ידי צוות מיחד שהוקם לנושא, ועוברת בקרה ובדיקה, כמו גם בירור עם הגולש במידת הצורך – בטרם תעלה לאוויר.ולכן, בין היתר, תהליך ההרשמה. אני מניח כי לו היתה עולה על העסק שלכם חוות דעת שלילית בוודאי הייתם מעוניינים בפרטים נוספים או בירור העניין, ולשם כך אנו מקפידים כי יהיו בידינו פרטי קשר עם הגולש (מבלי להעבירם לעסק – אלא בהסכמת הגולש).
אנו בודקים בכל העת את תהליכי ההרשמה לאתר במטרה לשפרם ולהקל על הגולשים, אך במקביל שואפים לשמור על אמינות חוות הדעת והיכולת שלנו, כאתר, להמשיך ולעמוד בקשר עם הכותב, גם לאחר שכתב/ה את חוות הדעת.
אז מה עכשיו?
1. בזאפ גרופ, אנו מספקים ללקוחותינו כלים המאפשרים להם לגייס חוות דעת, בין היתר שירות סלולרי מיוחד וכן הפעלת חברת מחקר חיצונית לביצוע סקרים טלפוניים בקרב לקוחות העסק. אשמח אם תפנה לשירות הלקוחות שלנו על מנת לקבל פטים נוספים בנושא.
2. באשר לחוות הדעת שנכתבו ולא עלו אשמח אם תוכלו לפנות לשירות הלקוחות בנושא ואנו (במצעותם) נבצע בירור מעמיק בנושא. אגב, ברוב הסיבות מ
לראש הפורום >

מידע על ייעוץ תדמית