פורום עורכי דין - תביעות ייצוגיות

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
חברת הוט ‏(דניאל)
16:16

חברת הוט

שלום רענן
החלטתי להתנתק מהוט בביתי ובבית הוריי(שני מנויים שונים שאינם רשומים על אותו שם)
שלחתי בשני המנויים בקשת התנתקות דרך אתר נתק וגם התקשרתי לוודא את ההתנתקות,
בחודש שלאחר מכן המשיכו לחייב אותי בשני המנויים לאחר שיחות ארוכות ומעייפות והתכתבויות רבות נאמר לי שאין להם שום קשר לאתר נתק ושההסמכתא של האתר לא תקפה,
ביקשתי להוציא את ההקלטה של השיחה עם הנציגה ונאמר לי שאין בכלל שיחה מאותו תאריך לאחר פניה למועצה לצרכנות ותלונות הציבור חברת הוט לפתע מצאה את שיחת ההתנתקות שלי והחליטה לזכות אותי על חלק מהסכום באחד המנויים ובמנוי השני הם הפסיקו להגיב למיילים ולאחר שיחה עם נציגה שהציע לפצות אותו על החיובים בסרטים מתנה מה שנשמע מגוחך לאחר שהתנתקתי מהם איך בדיוק אני אמור לראות את הסרטים? בקיצור שהסברנו לה את זה ובקשנו כסף חזרה הנציגה נתקה לנו את הטלפון בפנים.
אודה לעצה ממך איך להתנהל איתם בהמשך ואם כדאי לתבוע
תודה רבה על זמנך
בברכה
דניאל
חברת הוט ‏(עו"ד רענן בשן)
13:40

חברת הוט

שלום דניאל ותודה על פנייתך.

הגישות לגבי אתר "נתק" חלוקות.

מצד אחד נפסק, כי אתר נתק אינו מופעל על ידי ספקיות השירות והן אינן מחויבות לפעולות המבוצעות באמצעותו ועיון באתר עצמו מלמד כי הוא שב ומזהיר, כי הוא מסיר מעליו אחריות לכך שהבקשות המוגשות באמצעותו יגיעו ליעדן או יביאו לניתוק מן השירות ומטיל את האחריות לוודא הודעה על ניתוק מספקי השירות, על מבקש הניתוק.

מצד שני נפסק, כי הודעה מאתר "נתק" עומדת בדרישות סעיפים 13 ד' (א) ו- 13 ד' (ב) שכן היא נושאת את פרטי הלקוח ויש תיעוד למשלוחה וכי הנתבעת לא קיימה את החובה המוטלת עליה לנתק את התובע משירותיה עם קבלת ההודעה הטלפונית או עם קבלת ההודעה מאתר נתק כפי שנקבע בהוראות סעיפים 13 א' עד 13 ד' לחוק הגנת הצרכן תשמ"א 1981.

בהצלחה,
משרד עו"ד רענן בשן
לראש הפורום >

מידע על עורכי דין - תביעות ייצוגיות