פורום מוקדים טלפוניים

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
שאלת תם ‏(רועי)
09:29

שאלת תם

רציתי לשאול באיזה סדר גודל של חוג לקוחות מומלץ לעבור מטלפנים שעונים לטלפונים רגילים למערכת של קול סנטר? האם זו בכלל פונקציה של מספר הלקוחות, או בכלל של סוג השירות שמעניקה החברה?
מערכת Call Center ‏(מני צ'יקו)
14:39

מערכת Call Center

רועי, למען האמת מהרגע שיש לך נציג אחד במשרה מלאה שעונה לשיחות אפשר לחשוב על מערכות Call Center. יש מערכות מאוד רזות וזולות ויש מערכות הרבה יותר כבדות. כמובן שחשוב מאוד להכניס את מרכיב של מחיר המערכת לשיקולים שלך. למען ההמלצה הייתי אומר שבמוקד של מעל 5 נציגים כבר מאוד כדאי לרכוש מערכת היות והיעילות שהיא מאפשרת מוציאה את עלותה מהר מאוד.
לראש הפורום >

מידע על מוקדים טלפוניים