פורום מוקדים טלפוניים

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
07:56
חזרה למתקשרים למוקד לצורך סקר
במוקד שירות הלקוחות שלנו נוהגים לחזור ללקוחות שהתקשרו למוקד כדי שישיבו על סקר שביעות רצון. הבעיה היא שלא כולם מעוניינים להשתתף בסקר. האם אפשר להוסיף במערכת ניתוב השיחות אופציה להקשת מספר במידה והמתקשר מסכים שיחזרו אליו כדי שיענה על הסקר, והנתונים יוזנו למערכת כלשהי, כך שנדע לאיזה לקוחות להתקשר בשביל הסקר ונחסוך לעצמנו וגם ללקוחות הרבה זמן וגם לא מעט עצבים?
סקרים טלפוניים ‏(מני צ'יקו)
12:54
סקרים טלפוניים
גפן שלום,
בחלק הארי של המערכות המתקדמות ניתן לבצע חיוג יוצא עם נתב ולשמור את הנתונים.
הבעיה היא שזה יוריד לך את אחוז המשיבים לסקר כמעט לאפס.
אנשים שכבר מדברים איתך פיזית בטלפון יענו לך לסקר ברמה של 10-35 אחוזים (תלוי בחברה שאותה את מייצגת. אם תעשי את מה שהצעת אני מעריך שאחוזי ההשבה לסקר שלך יירדו לכמעט אפס.
המשך יום טוב.
לראש הפורום >

מידע על