פורום מוקדים טלפוניים

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
13:20
תמיכה טכנית למערכת טלפוניה
האם אפשר לבקש מחברה המספקת מערכת טלפוניה למוקד שירות לקוחות של 200 נציגים אמורה לשלוח לנו טכנאי או איש שירות מטעמה, שיהיה נוכח במשרדנו באופן קבוע ויתן מענה לתקלות ולבעיות מיד עם היווצרותם? למשל, אם המערכת קורסת בגלל עומס פניות או תקלות אחרות?
שירות טלפוני ‏(מני צ'יקו)
16:58
שירות טלפוני
חני, בהחלט ניתן רק שזה עולה הרבה מאוד כסף. כדאי מאוד לשקול את הכדאיות הכלכלית של מהלך מסוג זה.
15:21
אז מה האלטרנטיבה?
אז מה אפשר לעשות במקום זה? להזעיק טכנאי רק כשקורה משהו, ולהסתכן בפגיעה בשירות שניתן ללקוחות? ואם מדובר במערכת חדשה, שרק התחילו לעבוד עליה? זה לא משהו שמגיע עם השירות?
שירות טלפוני ‏(מני צ'יקו)
19:53
שירות טלפוני
חני, לצערי זו לא תשובת בית ספר. צרי קשר במייל: meny@kishurit.co.il
אשמח לעזור
מני
לראש הפורום >

מידע על