פורום מוקדים טלפוניים

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
07:45

ייעול זמני המתנה למענה במוקד טלפוני

שלום. אני מנהל מוקד שירות לקוחות ובמסגרת המאמצים שלנו לייעל ולשפר את השירות שאנו מעניקים ללקוחות, ובכלל זה גם קיצור זמני ההמתנה למענה אנושי, אנחנו מעודדים את הנציגים לספק מענה מהיר ולקצר את זמני השיחה שלהם. זמן שיחה ממוצע שאידיאלי מבחינתנו עומד על 5 דקות. כדי להקל על הנציגים שלנו, רציתי לדעת אם יש אפשרות שבעמדת הטלפון של הנציג יהיה חיווי כלשהו (בצורת הבהוב נורה או צליל כלשהו או כל משהו אחר), שיאותת להם שהם מתקרבים ל- 5 דקות שיחה, או אפילו עברו אותו? כיום יש רק מונה דקות שיחה (כמו בכל טלפון רגיל), אבל קשה להבחין בו.
מענה אנושי ‏(מני צ'יקו)
09:58

מענה אנושי

ערן שלום, לרוב, ניתן באמצעות תוכנת הCRM לטפל בנושא זה. זאת אומרת שדווקא על המחשב יופיע איזהשהוא הבהוב שקשור לנושא. זאת בהנחה שכל מענה לטלפון גורר גם העלאת מסך בתוכנה.
בנוסף, אחראי המשמרת במוקד יכול לראות את הזמנים ולקבל חיויים שונים באמצעות מוניטור (במידה ויש לכם).
לראש הפורום >

מידע על מוקדים טלפוניים