פורום מוקדים טלפוניים

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
15:01

מוקד הזמנת תורים

אשמח לשמוע המלצות על אפשרויות בתחום: מוקד אנושי, סוג של מענה אוטומטי - איך זה עובד?
מענה אנושי ‏(מני צ'יקו)
16:50

מענה אנושי

שחר שלום, בפורום לא ניתן להמליץ על חברה היות ואני מייצג את החברה הרשומה מעלה.
בכל מקרה, זה עובד בצורה יחסית פשוטה.
אתה מקבל מספר פרטי לשימושך שאותו אתה מפרסם ללקוחות או שאתה מעביר אליו שיחות. השיחות מגיעות למוקד מענה אנושי ושם עובדים על פי תסריטי שיחה שנקבעו מראש על ידך.
ישנה אפשרות לשילוב של מענה קולי אוטומאטי אך לא בכל המקרים זה מומלץ.
19:13

לגבי המענה האוטומטי

איך הוא עובד ומתי כן/לא מומלץ להשתמש בו? (נגיד, לא כדאי להשתמש בו לשעות מסוימות של הלילה למשל, כשהעסק לא עובד?)
מענה קולי ‏(מני צ'יקו)
11:48

מענה קולי

שחר, לפני שתקבל החלטה אתה צריך לברר עם עצמך מה המטרות שלך. האם רק לחסוך עלויות, האם לקבוע כמה שיותר תורים ועוד שאלות חשובות נוספות. מענה אנושי הוא המענה שקובע תורים באחוזים הגבוהים ביותר. ישנן אפשרויות מאוד חסכוניות להשתמש במענה אנושי לפי שימוש בפועל וזה כמובן מאוד מומלץ.
לראש הפורום >

מידע על מוקדים טלפוניים