פורום מוקדים טלפוניים

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
15:36

מוקד טלפוני שיחזור אלייך

היי
אני עובדת בשירות לקוחות של חברה קטנה שצומחת. מגיעות אלינו פניות רבות. במקום שיחכו על הקו, האם ניתן להפנות אותם לתא קולי שממנו הנציגים שלנו יחזרו ללקוחות?
אם כן אז כיצד. תודה
מענה אנושי ‏(מני צ'יקו)
16:55

מענה אנושי

רעות שלום, לא מומלץ להפעיל מענה קולי במקרה של עומס. זה רק מעצבן את הלקוחות יותר. בנוסף, רוב המתקשרים לא משאירים הודעות בתא קולי וגם ההודעות המושארות לא תמיד ברורות.
במקרים כאלו עדיף תמיד לקחת שירות של מענה אנושי לפי דקת שיחה שמאפשר לך להודיר את העומס בצורה שירותית ולחזור ללקוחות בזמן שלך.
לראש הפורום >

מידע על מוקדים טלפוניים