פורום מוקדים טלפוניים

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
21:17

שוקלת לפנות לשירותי מוקד חיצוני

אני מנהלת חברה קטנה שמתייחסת מאוד ברצינות ללקוחות שלה. שום לקוח שלי לא נשאר ללא מענה. כדי לשפר את השירות חשבתי לפנות למוקד חיצוני בשביל שיהיה מענה טוב יותר בכל שעות היממה. השאלה שלי מי אותם אנשים שמועסקים במוקדים הללו. אני לא רוצה שהלקוחות שלי יתקלו בחוצפה של ילדים בני 18.
מענה אנושי חיצוני ‏(מני צ'יקו)
21:28

מענה אנושי חיצוני

אלינור שלום, למוקד חיצוני יש יתרונות שלך אין ולהיפך. התשובה לשאלתך תיגזר מהצורך שלך לעומת היכולות. אם את רוצה לתת מענה אנושי ונעים תמיד אך לא רוצה להחזיק כוח אדם במשרה מלאה לשם כך, בחרי במענה חיצוני. בכל מקרה, מענה חיצוני לא יכול לבוא כתחליף להיכרות המעמיקה שלכם עם הלקוחות אלא כפתרון ביניים על מנת שיקבלו תמיד מענה ובצורה מנומסת ואדיבה.
לגבי הרכב האולוסיה במוקדי השירות, היא מאוד הטרוגנית: סטודנטים, אמהות צעירות, נשים בוגרות יותר ועוד. במוקדים שאותם אנחנו מפעילים ניתן דגש על אדיבות והקשבה ללקוח. אך זיכרי: מנומסים ויעילים ככל שנהיה, לא נוכל וגם לא נתיימר לתת את השירות האישי כפי שאת נותנת.
מענה אנושי ‏(אלינור)
10:18

מענה אנושי

אני לא מחפשת מישהו שייתן מענה מקצועי, אלא בסך הכול ייקח מספק טלפון ואת נושא הפנייה ואנחנו כבר נדאג לחזור ללקוח בזמן שנוח לו (ולנו). החשש שלי זה שהלקוחות יישארו על הקו זמן רב ואז ייתקלו במענה לא נעים. אחרי הכול, המוקד מייצג את החברה שלנו, ואין לי שליטה עליו. האם המענה ניתן גם בלילה?
מענה אנושי חיצוני ‏(מני צ'יקו)
10:27

מענה אנושי חיצוני

הי אלינור, במוקד המענה ניתן 24שעות ביממה ובזמני מענה יפים מאוד.
אנא פני למייל meny@kishurit.co.il לצורך קבלת הסבר מפורט יותר.
מני
לראש הפורום >

מידע על מוקדים טלפוניים