פורום מוקדים טלפוניים

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
לקוחה עצבנית ‏(כלנית)
15:01

לקוחה עצבנית

לאחרונה אני נתקלת יותר ויותר במצבים בהם אני מתקשרת למוסדות ולחברות שונות בשביל לקבל מענה אנושי ונתקלת במוקדים שאין להם מושג מימינם ומשמלם. למה זה טוב שיש מענה אנושי שהלכה למעשה לא ניתן להיעזר בו?
מענה אנושי ‏(מני צ'יקו)
16:21

מענה אנושי

כלנית שלום,
אני מאוד מבין את התחושות שלך.החלופה למענה אנושי הוא תא קולי שזה פתרון גרוע מאוד.
מוקד מענה אנושי עוזר לחברה או למוסד ששוכרים את שירותיו לקבל את ההודעות בצורה ברורה ויעילה וגם לוקח פרטים שעוזרים לנציג המקצועי לחזור אלייך עם מענה יותר מסודר וברור.
ברור שמצד החברה או המוסד חובה לחזור אלייך, הלקוחה, בהקדם האפשרי ואם הם לא פועלים כך, עדיף היה שלא יענו כלל כי זה באמת מתסכל.
מקווה שעזרתי לך לראות את הדברים מנקודת מבט קצת אחרת.
לראש הפורום >

מידע על מוקדים טלפוניים