שאלה
אצלנו במוקד ישנה אפשרות להעביר לקוחות ל"שיחת מנהל" - נציג בכיר שחוזר ללקוח שמעוניין לדבר עם מישהו ב"דרגה" גבוהה יותר מנציג רגיל, שיש לו גם סמכויות להעניק לו יותר דברים (הנחות, הטבות וכו'). הבעיה היא שכל העברת הפניות הזו מתבצעת כיום באופן ידני. הנציגים מרכזים ברשימה את מספרי הלקוחות שיש לחזור אליהם בשיחת מנהל. האם יש אפשרות לסמן ולהעביר לקוחות שכאלו למעין "מוקד פנימי", של נציגים בכירים בלבד, שיוציאו שיחות ללקוחות האלו? זא אומרת, שהמערכת תזכור כמה ומיהם הלקוחות שביקשו באותה המשמרת שיחזור אליהם מנהל, ואלו יועברו אוטומטית למנהלים של המשמרת הבאה, בצורת פלט ממוחשב או כל חיווי אחר.