פורום מוקדים טלפוניים

האם אתה מומחה בתחום זה?

zap דפי זהב מפעילה עשרות פורומים, המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחומם. זה המקום עבור הגולשים והצרכנים לשאול, להתייעץ ולקבל הכוונה אמינה ומקצועית. כעת לפורום זה דרוש מנהל מקצועי חדש. מעוניין/ת לנהל את הפורום? לחץ/י כאן >

לראש הפורום >
הודעה/מחבר
תאריך ושעה
15:30

שיחות לקוח סמוי במוקדים טלפונים

שלום רב למנהל הפורום. רציתי לשאול האם ישנה פונקציה במוקדים טלפוניים שתסייע למנהלי המשמרת לדעת אם וכמה נציגים מדברים כעת בשיחות פנימיות, כלומר כאלו שמקורן בתוך הארגון (שיחות "לקוח סמוי")? מיותר לציין כי רק מנהלי המשמרת צריכים לדעת זאת, ולא הנציגים עצמם.
בתודה מראש, רויטל.

לקוח סמוי ‏(מני צ'יקו)
15:48

לקוח סמוי

שלום רויטל,
בכל תצוגת מוניטור אפשר לתכנת אפשרות כזו. הדבר תלוי בעובדה שיש לכם תוכנת מוניטור. אם לא, כדאי לשקול רכישה של אחת כזו.
אני לא יודע למה קראת לתכונה לקוח סמוי, זה יכול להראות לך גם את הנציגים שמדברים בינם לבין עצמם או את המנהלים שמדברים עם הנציגים בטלפון בלי קשר ללקוח סמוי.
לקוח סמוי ‏(רויטל)
09:11

לקוח סמוי

תודה על תשובתך.
אצלנו פשוט מבצעים הרבה שיחות של "לקוח סמוי", וזה מידע שחשוב לנו לדעת במהלך כל משמרת.
האם תוכל לתת המלצות על מוניטורים כאלו, או על ספקים/חברות בתחום?
בתודה מראש, רויטל.
מוניטור ‏(מני צ'יקו)
11:10

מוניטור

את צריכה לפנות לספק המרכזייה שלך ולשאול אותו האם המרכזייה מתאימה בכלל לתצוגת מוניטור. אם כן, פרטי בבקשה איזו מרכזייה יש לך ולפי זה נוכל להמשיך.
לראש הפורום >

מידע על מוקדים טלפוניים